pendapatan sampingan

pendapatan sampingan
pendapatan sampingan dari rumah bermula disini

Sunday, April 3, 2011

permulaan :)

fuhh,,pagi tadi dah sedar awal,,tapi = ='
aku bangun lambat jgk akhirnye,,
oke,mentang2 cuty kan,, hummph
aku sarapan megy pukul 11 lebeyh ! haahaha = ='
tak mkn pon tape..sbb aku ta kesah sgt mkn pg..
kdg2 ak muntah
pastu kul 1 lebeyh aku lunch la ! hii
permulaan tu merujuk kpd pekerjaan aku! 
wahhhhhhh !! 
sofia kerja ?? bole caya kew ?
kalo tgk aku ney mmg ank manje = ='
aduhh,,yelah,,kul 2 td aku g sana pastu 
abg and kaka kedai tu ajar mcm2
tade la mcm2 sgt pon kan,,haha
aku jaga kedai CC @ cybercafe and jual novel
dah mcm mini library gak aku tgk,, hoho
tp awal2 aku gabra and cuak gakk
pastu aku bole salah kire,,adehhhhh
memula tu short RM1
lepas tu terlebeyh RM0.50
lepas tu terus aku rasa panas berpeluh2
nasib tak marah aku
sbb 1st tyme kan
kalo xmmg pakej ahh
panas + air mate leleh
sensitip btol kalo ade org marah2 tengking aku lao aku wat silap
hohoho
manje kew tuh ??
kalau nk tegur care baik aku mmg terima
thanx akak emy ngan laki dye uh tak marah ! 
lepas tuh kjp je rase down
aku dah lah cepat rase bersalah
tacing weyhh !
aku dah xpgg kalkulator 4bulan
4bulan dah xkira2 math ney
sangkut plak tadi 
sedeyh gila babeng T_T
maapkan saya
maapkan saya
saya akan pulihkan otak saya ni and kembalikan balik 
otak math and kira2 saya ! 
i love you mathematic
kalau tak sia-sia je aku belajar math and admath
tak berguna aku dpt SPM A for math and admath
sobsob..
YA ALLAH tabahkan hambamu ini
jgnlah aku jadik budak cengeng ! 
hikhik
kembalikan ingatan ku..

*aku rase mcm freshie,,
otak blank
hati cuak
huhu
esok tak dpt on sgt laa enn
aku kerja 9.45 am
so tak leyh bgn lambat agy dah
nk kemas umah agy
sumer aku kena buat
hmm,,tggl aku je anak dara kat umah nie
huhu..
saat2 mcm ney mulalah hati aku kate

KAN BEST KALO AKU ADE ADEK
TADELAH AKU JE KENA BULI
AKU BOLEH BULI ADEK AKU TU
huwaaaaaaaaaaaaaaaa :'(

2 comments:

rinie din said...

permulaan yg baik tu.. kerja jgn tak kerja

♥sophie♥ said...

hee,,inshaallah =)
cube sebaiknya :)