pendapatan sampingan

pendapatan sampingan
pendapatan sampingan dari rumah bermula disini

Wednesday, May 4, 2011

budak sekarang !

semalam ade budak datang cc aku. baju dea tak payah cakap. naik berbulu aku tgk. lepas tu aku cakap

bodoe punyer budak. ape ko tak de seluar panjang dah kew ? seluar paras lutut dengan tshirt pendek kau tuh.
lepas tu tudung kau pon tak de kan !

sebenarnye aku ckp dlm hati je.. muka tak bole blah budak2 dua orang nie. grr. aku rasa  nak sepak ! kahkah

lebey kurang mcm nie lah gambar diorang -,-
tapi seluar paras lutut yg ada corak2 ala hawai tuh ! 
kau pikir kau kat tepi pantai kew ? 
jalan pon tak betul ! grr -,-'

menyampah betul tgk budak melayu pakai macam tu !
emo lahhhhhh ! ==''

td dtg lagy.. lagy ramai. dalam enam orang kot. 
pandai plak pakai tudung .
pakai selendang. 
hurm, tapi still tshirt lengan pendek. 

kalau yg tak penah nampak budak2 pakai camto kan . 
dtg la tempat aku. 
berlambak lambak ! 
ape guna tah pakai tudung tapi pakai t-shirt pendek ?
tudung tu kan untuk tutup aurat ! 
lps tu kau pakai plak tshirt pendek. sama jew ! 
baik kau tak payah pakai tudung ! 


dah dah ! kalau nak sebut mmg banyak ! hurmmmmm

9 comments:

Cikbeyla Nabiella said...

ni sokong! haha.
tak suke tgk org pkai tshirt lengan pndek n tdung. hurmmm.

♥sophie♥ said...

beyla : tu lahh,, huh -.- emo

muhamad hanif said...

dorang rasa dorang stylo kot..macam akak aku..ahahaha.

TINA said...

Assalamualaikum

terima kasih sebab datang blog sy.orang zaman sekarang pakai macam-macam fesyen

Bigdaddyz said...

salam

yang penting sekali ilmu,bukan pakaian mereka ,jika tiada ilmu pakai macammana pun tiada gunanya.

azila said...

Fesyen akhir zaman..huhuh

mcm ni lah said...

keh keh keh bawok sabo,. i follow you

Henry Zackery said...

mesti sexy kan :) hehehe.. gurau je..
waaahhh dah tukar backgroud ye :) cantik :)

AMARAN 18 SX : 1 ONLINE USER & 2 OFFLINE USER

Azroy Kassim said...

best ni.. kne dtg ni..